Hoe post naar Rusland adresseren?

Hallo,

Ik wil een brief naar Rusland verzenden, maar het is mij onduidelijk hoe ik een bepaald deel op de envelop op moet noteren. In een voorbeeld zag ik alleen de g. Moskva (g = gorod = stad).
Maar nu heb ik te maken met de volgende gegevens: Belgorod region, Yakovlevsky area, Tomarovka village. Wat moet ik hiervan op de envelop vermelden en hoe?

Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.7K

Het beste antwoord

Naam
Straatnaam
g. Tomarovka
309085 (= postcode Tomarovka)
RUSSIAN FEDERATION

(Belgorod region, Yakovlevsky area noemen heeft geen zin, wij noemen ook geen Overijssel en Twente).

Toegevoegd na 11 uur:
In Nederland betekent postcode + huisnummer een uniek adres. In Rusland is dat niet het geval.
SimonV