Regelmatig worden er vragen verwijderd omdat ze volgens de moderatie van deze website niet voldoen aan de Richtlijnen of door de vraagsteller zelf (bij nader inzien) toch niet zo slim of goed geformuleerd worden gevonden.

http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/

Toegevoegd na 15 minuten:
N.B.: Als een vraag door de moderatie is verwijderd, ontvangt de vraagsteller via Berichten op deze website (en desgewenst via zijn e-mail) een bericht van de moderator met daarin de reden voor de verwijdering van de vraag. Een volgende vraag kan hij dan stellen volgens de Richtlijnen.
Antoni
10 jaar geleden
Je kunt bij je punthistorie nog wel terugzien welke vragen jij beantwoord hebt. De vragen die nog in het systeem zitten worden blauw als je er op gaat staan, en dan kan je er op doorklikken. De vragen die inmiddels zijn verwijderd blijven zwart, dus daaraan kun je dan zien dat die de moderatie niet overleefd hebben.

Een vraag waar ik daarnet van jou een antwoord bij zag was een niet volgens een vraag gestelde mededeling van een kind dat wil fotograferen en het toestel van zijn/haar vader niet mag lenen. Dat zal dus om drie redenen niet zijn blijven staan: geen duidelijke vraag, inventariserend, en vraagsteller te jong om aan GV deel te nemen.
Amadea