Bij een antwoord of reactie, zowel op mijn antwoorden als op mijn vragen, krijg ik wel een mailtje maar geen melding op GV zelf. Hoe verander ik dit?

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens zou ik het ook fijn vinden een melding (of zelfs mailtje, maar liever niet) te krijgen wanneer iemand anders reageert op een antwoord van mijn vraag, of wanneer er een reactie komt op een vraag of antwoord waar ik zelf al een reactie op heb gestuurd. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kun je allemaal instellen (mits je ingelogd bent). Ga naar Instellingen en klik op het tabblad Notificaties. Daar vind je bovenaan de basisinstellingen. Wanneer je klikt op "Toon geavanceerde instellingen voor e-mailnotificaties", dan verschijnen er nog veel meer mogelijkheden. In de afbeelding zie je een voorbeeld met alle mogelijkheden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie net dat op de afbeelding het onderste gedeelte van de pagina Notificaties ontbreekt. Je kunt je ook nog aan- of afmelden voor de nieuwsbrief en voor "Terugmeldingen".
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je! Ik heb mijn emailnotificaties kunnen uitzetten, maar ik zou nu graag nog een melding krijgen op deze site zelf wanneer ik me aanmeld.
Pieter2011
11 jaar geleden
Zodra je bent ingelogd op deze site, verschijnt er een blauwe balk boven de tekst "Goeie Vraag: Stel je vraag aan heel Nederland!" waarop staat: Je bent ingelogd. En zodra je na 00.00 uur inlogt, verschijnt er een tekstje met "Welkom terug (+1)" of zoiets. Ook kun je rechts bovenaan de pagina altijd zien of je bent ingelogd: als dat zo is, verschijnt (in de blauwe balk, naast Richtlijnen) de tekst Uitloggen. Dat zijn de drie manieren waarop je kunt zien of je bent ingelogd. Meer mogelijkheden zijn er niet... Of bedoel je iets anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat de informatie die ik normaal via mail krijg (x heeft geantwoord op je vraag, x heeft gereageerd op je antwoord en dergelijke) dat ik die krijg wanneer ik me aanmeld.
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoelt, maar die mogelijkheid is er niet. Het zou handig zijn, want dan hoefde je niet alle e-mailnotificaties door te spitten, maar kon je in één oogopslag zien wat je allemaal gemist hebt. Aan de andere kant denk ik dat die lijst al gauw zó groot zou worden dat je de inhoud nauwelijks meer kunt overzien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus het is mail of niets? Verdorie :) Bedankt voor je antwoord!