Wat is het geheim achter het succes van GoeieVraag.nl?

Welke factoren zijn van belang geweest om deze site tot het succes te maken wat het nu is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk dat het de mix is.
je kan je vragen en antwoorden kwijt, en dat is op zich al leuk en handig.
maar daarnaast speelt een competitie-element mee, door de punten, de antwoordwaardering en de medailles en goeroeverkiezingen.
dat alles maakt het tot een site waar voor elk wat wils is.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+_+

Andere antwoorden (3)

De mensen die zich belangeloos inzetten om de medemens te voorzien van antwoorden op allerlei gebied.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ook!
veel mensen met vragen en veel mensen die de behoefte hebben om vragen als deze te beantwoorden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de waardevolle bijdragen van GV-kennispartners een significante rol hebben gespeeld in het ongelofelijke en daverende succes van deze site. Hun toegevoegde en alom gewaarde kennis in de bijdragen, loopt als een rode draad door GV. Ik hoop dat ik hiermee een tipje van de sluier die het 'geheim' verhult, heb opgelicht....

Toegevoegd na 22 uur:
Trouwens....., dat succes blijkt misschien wel uit de onderstaande 'oproep' die wel erg lang op de GV-site zichtbaar is:

"GoeieVraag zoekt zes enthousiaste gebruikers die graag deel uit willen maken van de ontwikkeling van de site. Tijdens een avondsessie zullen we onder andere praten over het puntensysteem, antwoordwaarderingen en medailles.

Datum en tijd: Dinsdag 8 mei 18:00 tot 20:30
Plaats: Sanoma Media in Amsterdam
Reiskosten worden vergoed."

Kennelijk is iedereen gewoon tevreden......