Ja dat kan, zeker wanneer je ongetraind bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je meer doet in zo`n training dan je enkel aankan wel ja. Je zit er wel erg mee he, vier vragen over je enkel. Ik zou even geduld hebben of anders als je je echt zorgen maakt, even langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker, juist als je ongetraind bent.

Het kan makkelijk ontstaan als je bijv. langer en intensiever hebt getraind dat je eigenlijk aan kan en dat kan echt al na 1 training gebeuren. Maar ook schoenen die versleten zijn of niet goed zitten kunnen overbelasting veroorzaken/bevorderen.

Zie bron voor o.a. risicofactoren en wat je moet doen bij overbelastte gewrichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan zeker is mij ook gebeurt